Hírek » Változik a Kapos Holding ügyfélszolgálatának nyitva tartása2014. December 12. 10:55

Mintegy 40 ezer ügyfél keresi fel évente személyesen, és még ugyanennyi telefonon a helyi közszolgáltató cégek összevont ügyfélszolgálati irodáját. A víz- és csatornaszolgáltatással (KAVÍZ Kft.), a hulladékszállítással (DDH Nonprofit Kft.) és a távfűtéssel, házkezeléssel (Kaposvári Önkormányzati Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt.) kapcsolatos ügyeiket intézik itt a kaposváriak és a környékbeliek.

A törvényi változás (292/2014. /XI. 26./ kormányrendelet) értelmében 2014. december 15-től az ügyfélszolgálati iroda nyitva tartása az alábbiak szerint módosul.

 

Hétfő: 8:30 – 14:30

Kedd: 8:30 – 14:30

Szerda: 8:30 – 14:30

Csütörtök: 8:00 – 20:00

Péntek: 8:30 – 14:30

 

Az elmúlt fél év adatait megvizsgálva kimutatható, hogy a módosítással érintett időszakokra a személyes ügyintézés 10%-a, a telefonosnak pedig 4,5%-a esett.Mivel a nyitva tartás kezdő és záró időpontja csak fél órával változna, ellenben a pénteki napon 2,5 órával hosszabb ügyintézési időt biztosítunk a délután folyamán, így rövid átállási szakasz után minden bizonnyal az ügyfelek számára kedvezőbben alakul az ügyfélszolgálat nyitva tartása.

 

Az ügyfelek tájékozódhatnak: www.kaposholding.hu; 82/310-000

Vissza a hírekhez

Kaposvári INERT Zrt.

Cím: Kaposvár, Áchim A. u. 2. | Tel.: 82/310-000

© 2018 Kaposvári INERT Zrt. - Minden jog fenntartva.